Komunikační řešení

Pro oblast Telco a Utility jsme schopni poskytnout kompletní portfolio komunikačních řešení, služeb a produktů. Jedná se o komunikační systémy založené na moderních VoIP principech, včetně jejich aplikačních nadstaveb pro podporu týmové spolupráce, audio a videokonferencí. Pro podporu zákazníků je k dispozici modulární řešení kontaktních center s plnou podporou samoobslužných systémů v podobě hlasových portálů. Široké spektrum služeb pod názvem Business Intelligence zahrnuje robustní analytické nástroje pro efektivní podporu činnosti telekomunikačních společností (analýza požadavků, optimalizace služeb, znalostní databáze atd.).
  • Kontaktní centra

    Kontaktní centra tvoří v dnešní době nedílnou součást každodenní komunikace se zákazníky. Jedná se velmi často o vstupní bránu do společnosti, která zároveň vytváří její celkovou vizitku.
  • Komunikační systémy

    Komunikační systémy a jejich aplikační nadstavby V současné době nezajišťují komunikační systémy jen pouhou podporu telefonního provozu, ale jsou integrovány do aplikačních a databázových prostředí, jedná se o řešení využívající prakticky jakéhokoliv přenosového média (klasická telefonie, IP telefonie, hybridní řešení, VoWLAN), včetně podpory kontaktních center, systémů unified communication apod.
  • Hlasové portály

    Samoobslužné hlasové služby a aplikace se stávají stále častějším doplňkem kontaktních center a portálových řešení. Jedná se o technologie, které umožní, díky hlasovým branám, volajícím uživatelům, zákazníkům, občanům, přístup k požadovaným informacím.
  • BI - Business Inteligence

    Business Intelligence už zdaleka není pouze o reportingu a analýze strukturovaných dat z interních databází. V dnešním světě sociálních sítí a multimediálních interakcí vzrůstá potřeba analyzovat a využít rovněž obsah této komunikace.
  • Hlasová biometrie

    Představte si situaci. Domů si vedete návštěvu a u dveří do bytu namísto odemčení klíčem jen řeknete své jméno. Dveře se otevřou. O chvíli později si v obývacím pokoji vzpomenete, že potřebujete ověřit pohyb na bankovním účtu. Zavoláte na infolinku, řeknete číslo účtu a heslo a dostanete se k požadovaným informacím.

Rychlé vyhledávání